Συχνές Ερωτήσεις

Η Interkiosk παραθέτει 8 χρήσιμες συμβουλες για την καθημερινότητα σας με το τερματικό:

Τι κάνω…

  1. Εάν θέλω να μάθω το τιμολόγιο μου;
    Ζητάω απο τον πωλητή μου να μου δείξει την διαδικασία εκκαθάρισης ώστε να μπορώ να την εκτυπώνω μόνος μου από το τερματικό μου:
    ➡ Αρχικό Μενού ➡ ΚΥΡΙΩΣ (το επιλέγω) ➡ ΑΝΑΦΟΡΕΣ (το επιλέγω) κατεβαίνω με το πλήκτρο στην επόμενη «οθόνη» με την μόνη επιλογή ➡ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ επιλέγω ➡ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ εκτυπώνεται η απόδειξη με το ποσό οφειλής
    ή καλώ στο 210 6690500 ή 210 6690515 για να με ενημερώσουν για το ποσό πληρωμής.
  2. Εάν το τερματικό μου γράφει «καλέστε Alphyra»;
    Σημαίνει οτι έχω φτάσει το εβδομαδιαίο μου όριο. Αν αυτό συμβαίνει συχνά επικοινωνώ με τον πωλητή μου για να συμφωνήσουμε το νέο μου όριο
  3. Εάν αντιμετωπίζω τεχνικό πρόβλημα (π.χ. γραφει στο τερματικό μου «δεν υπάρχει mac») ή εάν έχω μόνο δύο ρολλά εκτύπωσης;
    Τηλεφωνώ στο τεχνικό τμήμα (τηλ. 210 7762111)
    Ώρες επικοινωνίας:
    Καθημερινές: 08.00-20.00
    Σαββατοκύριακα & Αργίες: 09.00- 17.00
  4. Εάν πιαστεί η ταινία την ώρα που πάω να εκτυπώσω κάρτα;
    Τηλεφωνώ στο τεχνικό τμήμα και ζητάω να δω αν έχει χρεωθεί, έτσι ώστε να σταλεί στην αντίστοιχη εταιρεία για ακύρωση. Αν έχει βγει απόκομμα δεν το πετάω μέχρι να έρθει το πιστωτικό.
  5. Όταν κάνει αναβάθμιση το τερματικό μου;
    Αφήνω τις ρυθμίσεις να ολοκληρωθούν και δεν βγάζω ΠΟΤΕ από το ρεύμα το τερματικό μου καθώς έτσι θα ακυρώσω την αναβάθμιση.
  6. Εάν γίνει αναβάθμιση στο τερματικό μου ή κάποια τεχνική ρύθμιση;
    Ενδεχεται σε τέτοιες περιπτώσεις να βγεί ενδιάμεσο ‘Ζ’ απο το τερματικό. Αυτό το ποσό πρέπει να το προσθέσετε στο βραδινό σας ‘Ζ’, καθώς δεν συμπεριλαμβάνεται σε αυτό.
  7. Εάν πελάτης μού επιστρέψει κάρτα με την αιτιολογία οτι «δεν περνάει»;
    Δεν την παίρνω ΠΟΤΕ πίσω και δεν δίνω ΠΟΤΕ πίσω χρήματα. Τον παραπέμπω να καλέσει στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του αντίστοιχου παρόχου που αναγράφεται πάνω στην κάρτα.
    Θα πέρνατε πίσω μία ξυσμένη κάρτα; Όχι! Μπορεί ο πελάτης να την έχει φωτογραφίσει, να την έχει ήδη περάσει και να έχει καθυστερήσει απο τον πάροχο να πιστωθεί στο υπόλοιπο του κ.α.
  8. Εάν με καλέσουν στο τηλέφωνο και επικαλεστούν οτι είναι απο το τεχνικό τμήμα και ζητήσουν να τους εκδώσω κάρτα και να τους δώσω τον αριθμό PIN;
    Πρόκειται για εξαπάτηση. ΚΑΝΕΝΑΣ τεχνικός και κανείς απο την εταιρεία δεν πρόκειται ποτέ να σας ζητήσει κωδικό Pin απο κάρτα! Είτε από το τεχνικό τμήμα είτε απο το τμήμα πωλήσεων, ο μόνος αριθμός που πιθανά να σας ζητηθεί είναι ο σειριακός αριθμός, ο οποίος δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για φόρτωση κάρτας.
Designed by Future Intelligence